vrijdag 27 januari 2012

# 29 Mobiel internet

Sinds 4 augustus (mijn moeders verjaardag) ben ik in het bezit van een witte iphone 4 3Gs 16GB, en heb'm dus toen voor het eerst mee gehad op vakantie. Super! Ik (maar ook mijn man) hebben de hele vakantie er mee zitten vogelen en uitzoeken hoe alles werkt. Wat een ontdekking, we konden eigenlijk geen van beiden iets bedenken wat we misten. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat! Misschien had ik ook wel een goedkopere of eenvoudigere smartphone kunnen kopen, heb er ook heel erg lang over nagedacht of ik het wel moest doen, ik had immers wel een mobiele telefoon. Voor alle mensen die nog twijffelen kan ik alleen maar zeggen: doe het gewoon want er gaat een "wereld" voor je open. Ik heb alles bij me, het enige wat ik nog meeneem naast mijn smartphone zijn mijn sleutels. Wat een smartphone als deze allemaal kan is niet uit te leggen in een berichtje, hier zijn al hele boeken over geschreven. Hieronder een foto vanaf mijn iphone van een aantal van mijn apps. En natuurlijk moet er een app komen om o.a.nog makkelijker en sneller te kunnen reserveren. Bijvoorbeeld een app met de catalogus van Friesland.



1 opmerking:

  1. Hoi Petra, lees ook de blog van Inge even, die is ook helemaal wild van haar iphone en alle apps en heeft een leuke bieb app. Daarnaast is een landelijke app, gemaakt door Cubiss in ontwikkeling. En ik ben het met je eens, als je eenmaal zo'n ding hebt, wil je niet meer anders... je hebt eenmooie inhaalslag gedaan trouwens!
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen